Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.
Obchodní podmínky Pension MILENIUM
OBCHODNÍ PODMÍNKY :
V případě rezervací, především rezervací dlouhodobých, rezervací větších skupin, popř. rezervací na svátky, prázdniny, vánoce, Silvestr, Chodské slavnosti apod., je cena po dohodě se zákazníkem tvořena individuálně v rámci různých příplatků, či slev. Na tyto rezervace požadujeme rezervační poplatek ve výši 30% z celkové ceny pobytu.
Stornopoplatky:
Dojde-li ke zrušení rezervace hostem 4 a více dní ke dni začátku pobytu (poskytnutí první služby), je zákazník-objednavatel povinen uhradit storno poplatek ve výši 30% z ceny objednaných služeb nebo cenu za první noc (vyšší z obou hodnot)
72 až 24 hodin před poskytnutím první služby
50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot)
při nedojezdu (nenastoupení na pobyt)
nebo při stornu v den nástupu 100% z ceny objednaných služeb
U větších skupin (od 10 osob) mohou být sjednány individuální storno poplatky.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma.
Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
Pokud odstoupí zákazník od smlouvy z výše uvedených důvodů, vyúčtuje mu ubytovatel pouze storno poplatek ve výši 10% z ceny objednaných služeb a případně další skutečně vzniklé náklady.
Reklamace:
Zákazník je povinen své námitky na kvalitu poskytovaných služeb a požadavky neprodleně oznámit.
V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě.
Pokud nebude reklamace podána okamžitě, zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit.
Tyto "Všeobecné obchodní podmínky" platí pro účastníky pobytu v:
MILENIUM - Klenčí pod Čerchovem
Klenčí pod Čerchovem 205Domažlice34401
Vstupují v platnost dne 1.10.2008 a účinnosti nabývají v okamžiku jejich podpisu zákazníkem či odesláním elektronické rezervace z internetových stránek.
OBCHODNÍ PODMÍNKY :
V případě rezervací, především rezervací dlouhodobých, rezervací větších skupin, popř. rezervací na svátky, prázdniny, vánoce, Silvestr, Chodské slavnosti apod., je cena po dohodě se zákazníkem tvořena individuálně v rámci různých příplatků, či slev. Na tyto rezervace požadujeme rezervační poplatek ve výši 30% z celkové ceny pobytu.
Stornopoplatky:
Dojde-li ke zrušení rezervace hostem 4 a více dní ke dni začátku pobytu (poskytnutí první služby), je zákazník-objednavatel povinen uhradit storno poplatek ve výši 30% z ceny objednaných služeb nebo cenu za první noc (vyšší z obou hodnot)
72 až 24 hodin před poskytnutím první služby
50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot)
při nedojezdu (nenastoupení na pobyt)
nebo při stornu v den nástupu 100% z ceny objednaných služeb
U větších skupin (od 10 osob) mohou být sjednány individuální storno poplatky.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma.
Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
Pokud odstoupí zákazník od smlouvy z výše uvedených důvodů, vyúčtuje mu ubytovatel pouze storno poplatek ve výši 10% z ceny objednaných služeb a případně další skutečně vzniklé náklady.
Reklamace:
Zákazník je povinen své námitky na kvalitu poskytovaných služeb a požadavky neprodleně oznámit.
V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě.
Pokud nebude reklamace podána okamžitě, zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit.
Tyto "Všeobecné obchodní podmínky" platí pro účastníky pobytu v:
MILENIUM - Klenčí pod Čerchovem
Klenčí pod Čerchovem 205Domažlice34401
Vstupují v platnost dne 1.10.2008 a účinnosti nabývají v okamžiku jejich podpisu zákazníkem či odesláním elektronické rezervace z internetových stránek.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1. Pojmy
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: info@hotel.cz.
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2. Úvodní ustanovení
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.Rozhodné právo a právní režim
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.Proces objednání služeb a jejich úhrady
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5. Storno podmínky a reklamace
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že provozovatel portálu Hotel.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávkového formuláře na stránce Spa.cz/Hotel.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce http://www.hotel.cz/unsubscribe/?email="email Zákazníka".
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.
7.Platnost a účinnost
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2010. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotel.cz.
7.3. V případě rozporu obchodních a storno podmínek Hotel.cz a ubytovacího zařízení platí storno podmínky ubytovacího zařízení.